Netwerkbijeenkomst OVB bij PEC Zwolle

Geplaatst op:
Geplaatst door:Het Blauwe Hart

Op donderdag 23 juni staat er weer een interessante en gezellig netwerkbijeenkomst op de agenda. Dit keer in het PEC Zwolle stadion, waarbij we stil zullen staan bij het thema: energie. De bijeenkomst vindt plaats in het spelershome van PEC Zwolle en zal van 16:00 uur tot circa 18:00 uur duren.

Programma
16:00 uur: Ontvangst in het PEC Stadion.
16:15 uur: Voorwoord door Willem Jüttner (voorzitter OVB)
16:30 uur: Ingrid Homoet (Extern adviseur energie en lucht, Gemeente Zwolle) gaat ons vanuit haar expertise meer vertellen over de energietransitie.
17:00 uur: Rondleiding door het stadion verzorgd door Dennie Mulder (Accountmanager, PEC Zwolle)
17:30 uur: Hans van der Veen (Manager Partnerships & Innovations, PEC Zwolle)
17:45 uur: Afsluiting onder het genot van een hapje en een drankje.

Zien wij jou op donderdag 23 juni? Aanmelden kan via: aanmelden voor de bijeenkomst.

Wij kijken er naar uit om elkaar weer te zien en te spreken tijdens de bijeenkomst. Tot dan!

Word lid van Het Blauwe Hart

Samen zijn we sterker. Sluit je aan bij ruim 300 ondernemers en bouw mee aan de toekomst van Zwolle.

Openingstijden feestdagen

Please select listing to show.